روئینگ قهرمانی جهان| رقبای 3 قایقران ایرانی در نیمه نهایی مشخص شد

16:59 - 30 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۵۲۶۱۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
3 قایقران ایرانی فردا(پنج‌شنبه) در دور نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی جهان آب‌های آرام به مصاف رقیبان می‌روند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی جهان از ۲۷ مهرماه در راچیچ جمهوری چک آغاز شده است.

نمایندگان ایران پس از رقابت در دور مقدماتی، شانس مجدد و یک چهارم نهایی فردا در دور نیمه‌نهایی رقابت خواهند کرد.

نازنین ملایی از ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه در نیمه نهایی A و B روئینگ تکنفره سبک‌وزن بانوان با حریفانی از آفریقای جنوبی، مکزیک، رومانی، هلند و ایرلند رقابت می‌کند. نفرات اول تا سوم این رقابت به فینال A و چهارم تا ششم به فینال B راه پیدا خواهند کرد. در این گروه نماینده آفریقای جنوبی دارنده مدال برنز کاپ ۳ جهانی، قایقران مکزیک دارنده مدال نقره کاپ ۳ جهانی، پاروزن رومانی دارنده مدال طلا قهرمانی اروپا، نفر ششم المپیک و نفر چهارم قهرمانی جهان ۲۰۱۹، قایقران هلند دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا و نقره کاپ ۱ جهانی و نماینده ایرلند نفر چهارم قهرمانی اروپا در قایق دونفره و مدال برنز کاپ ۲ جهانی در قایق دونفره حضور دارند.

امیرحسین محمودپور از ساعت ۱۴:۳۵ در نیمه‌نهایی C و D باحریفانی از فنلاند، ایرلند، اتریش، نروژ و ژاپن مسابقه خواهد داد. نفرات اول تا سوم این رقابت به فینال C و مابقی به فینال D راه پیدا خواهند کرد. در این گروه نماینده ایرلند صاحب مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان در روئینگ دونفره است.

مهسا جاور از ساعت ۱۷ در نیمه نهایی C و D روئینگ تکنفره سنگین‌وزن بانوان به مصاف رقیبانی از کانادا، ایرلند، ژاپن و قزاقستان می‌رود. نفرات اول تا سوم این رقابت به فینال C و مابقی به فینال D راه پیدا می‌کنند. در گروه جاور نماینده ژاپن دارنده مدال برنز المپیک توکیو و نماینده ایرلند دارنده مدال برنز قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان حضور دارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *